notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért.További részletek itt!

Kereskedelmi adatrögzítő és asszisztens

Jelentkezési határidő: 2018.07.18.

Kereskedelmi adatrögzítő/asszisztens

Munkavégzés helye: 1201, BUDAPEST ATTILA utca 62.

Kereskedelmi adatrögzítő/asszisztens

MULTISZINT Kft.

Már régóta adminisztratív területen dolgozol? A precíz és pontos munkavégzés gyakorlatilag a lételemed? És mond, szeretnél egy olyan helyen dolgozni, ahol a feladatköreid is hasonló módon precízen vannak összefoglalva? Amennyiben a válaszaid igenek lettek, úgy várunk szeretettel a Multiszint Kft-nél, elsődlegesen napi árumozgások rögzítése, (menetlevelek, szállítók, mérlegjegyek) valamint az egyedi megbízásaink kiszámlázási feladatainak elvégezéséhez!

 

Kereskedelmi adatrögzítő/asszisztens munkakörbe!

FŐBB FELADATOK, MUNKÁK:

AZ ELVÉGZENDŐ FELADATAID:

A konténeres autóink napi árumozgásának, (menetlevelek, szállítók, és mérlegjegyek) rögzítése Navision vállalatirányítási rendszerbe.

A hulladékgyűjtő autóink árumozgásának (ürítési dokumentációk, szállítók) rögzítése, Navision vállalatirányítási rendszerbe.

A lerakási pontjainktól (bányáktól) kapott számlák visszaellenőrzése Navision vállalatirányítási rendszerbe.

Adatszolgáltatások benyújtása a hivatalos szervek felé, Navision vállalatirányítási rendszeren keresztül.

Számlázások elkészítése szerződött partnereink részére, Navision vállalatirányítási rendszerben.

Egyedi megbízóink számára heti számlázások elkészítése, Navision vállalatirányítási rendszerben.

Egyedi megbízóinknál, partneri igény esetén, a szállítóink, mérlegjegyeink és menetleveleink beszkennelése, majd azok kiküldése e-mail-ben.

Üzletfeleink részére összefoglaló táblázatok készítése Excelben,

Hulladékgyűjtő autók szállítói bizonylatainak rendszerezése.

Esetlegesen pénzügyi elmaradásban lévő ügyfeleink számára, először e-mail, majd pedig telefonos felvilágosítás nyújtása az aktuális helyzetről.

 

AZ ÁLLÁSHOZ TARTOZÓ ELVÁRÁSOK:

MIT KÉRÜNK TŐLED:

Ügyfélorientált gondolkodásmódot,

Minimum 1, de inkább 2 év irodai munkatapasztalatot,

Egy nagyobb vállalat irányítási rendszer felhasználói szintű ismeretét,

Az Excel program felhasználó szintű ismeretét, (F keres, összeadás – kivonás – százalékszámítás - szumma műveletek tételsorokon történő alkalmazását,)

Word alapszintű ismeretét, (Tördelés, formázás, táblázatok beszúrása)

Outlook alapszintű ismeretet, (Mappák, almappák létrehozása, azok csoportosítása)

 

AZ ÁLLÁS BETÖLTÉSÉHEZ ELŐNYT JELENT:

ELŐNY, DE NEM FELTÉTEL:

Hulladékgazdálkodási, vagy építőipari területeken megszerzett munkaviszony,

A Navison vállalatirányítási rendszer ismerete,

Menetlevelek szakszerű értelmezése,

Olasz, Német vagy Angol nyelv kommunikációs szintű ismerete,

 

AMIT KÍNÁLUNK:

MIT AJÁNLUNK NEKED?

Lehetséges fizetésként nettó 200 000 Ft-ot,

Kiszámítható, 8-tól 17-óráig tartó munkaidőt,

Korrekt, precíz elszámolást,

Fejlődési lehetőséget,

Barátságos légkört,

Megbízható irodai környezetet,

 

KINEK AJÁNLJUK EZT A MUNKAHELYET?

Akinek az adatrögzítési munka önmagában már nem kihívás, és aki szeretné más területeken is kipróbálni ismereteit, tudását,

Aki önálló gondolkodásmódú, a munkájával szemben elhivatott, és szereti a munkáját

Aki jól bírja a monotonitást, de ettől még a változatosságot is kedveli,

Valamint aki mindeközben kedves, jó fej, és aki szeretne hasonló és segítőkész kollégák között dolgozni nap, mint nap.

 

Jelentkezni a Profession.hu oldalon keresztül lehet!


Ha jelentkezni szeretne az állásra, akkor kérjük jelentkezzen be, vagy ha még nem regisztrált, akkor regisztráljon portálunkra.


címkék: DIY, Háztartás, Utazás