notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért.További részletek itt!

Így segíthetsz a testi és lelki jóléteden-Tippek a testi és lelki egészséghez

hirdetes

Apró dolgok a mindennapokban a testi és lelki jólét érdekében

KC,NA

Napjainkban, ha valaki megkérdezi tőlünk, hogy vagyunk, szinte automatikusan jön rá a válasz, hogy jól. Természetesen egyrészt nem szeretnénk senkit sem a problémáinkkal fárasztani, másrészt pedig próbálunk erősnek látszani. Ugyanakkor felmerül a kérdés, hogy tisztában vagyunk-e saját magunk érzéseivel, azzal az egyszerűnek tűnő kérdéssel, hogy jól vagyunk-e? 

Rohanó világunkban ugyanis nem túl sok időnk jut önmagunkra, pláne arra, hogy különösebb figyelmet fordítsunk testi és lelki jólétünkre. Időnként azonban fontos, hogy egy kicsit megálljunk és elgondolkodjunk a kérdésen: Hogyan is vagyok?  Még akkor is, ha abban nőttünk fel, hogy ez valamilyen szinten tabunak számít, habár szerencsére ma már egyre többen és nyíltabban beszélnek róla. Testi és lelki jólétünk természetesen rengeteg mindentől függ és a kettő szoros kölcsönhatásban is áll egymással. Azonban van pár egyszerű trükk, amit kisebb idő és anyagi ráfordítással is becsempészhetsz a mindennapjaidba a mentális és testi egészséged érdekében.  

Forrófürdő a testi telki jóléthez

Kezd a napot citromos vízzel!

Ébredés után kezd a napot egy nagy pohár citromos vízzel. A citrom rengeteg jól ismert jótékony hatással rendelkezik, többek között serkenti az emésztést és segít a súlykontrollban. 

 

citromos víz a testi és lelki egészségért

 

 

 

Ébresztő!

A korán kelés is pozitívan befolyásolhatja a napodat. Gondolj csak bele, hogy minél hamarabb neki látsz a napnak, annál több mindenre jut időd. Ezt a reggeli plusz időt fordíthatod akár magadra is, olvashatsz, eltervezheted a napod és letudhatod a napi edzést is. Fontos, hogy este is korán lefeküdj és kipihent legyél.

hirdetes

 

 

 

Ne hagyd ki a mozgást!

Próbálj meg rendszeresen végezni valamilyen testmozgást. Nem kötelező heti 5 alkalommal edzőterembe járni, hiszen kinek van arra ideje? Egy otthon elvégezhető, mindössze egy matracot és törölközőt igénylő home workout is sokat segíthet. Fáradtabb napokon pedig egy negyedórás jóga vagy nyújtás is sokat tehet érted. 

 

testmozgás a testi és lelki egészségért

 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában

Lakberendezési szakszótár

Karácsonyi ajándékutalvány

Egy karácsonyi ajándékutalvány remek ajándék lehet a fa alá, hiszen ebben az eseteben igazi... Tovább

Karácsonyi asztaldísz

A karácsonyi asztal feldíszítése évszázados hagyomány. Kell, hogy a pörgős hétköznapokban... Tovább

Tovább a lexikonra
Egészséges életmód