notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

10 tipp a fogyókúra nélküli fogyáshoz

hirdetes

10 tipp a fogyókúra nélküli fogyáshoz

Bettina

Az fogyáshoz és az egészséges életmódhoz egyenes út vezet. Ha képes vagy elhatározni magad el is indulhatsz ezen az úton.

10 tipp amiért hálás lesz a tested

1, Ne fogyókurázz!

Ne a fogyókúrától várd a változást. Legtöbb esetben ez nem működött. Életmód változtatással viszont 100 százalék, hogy látványos eredményeket érsz el. A fogyókúrát elkezdők sok esetben hamar elvesztik a lelkesedést. Drasztikusan elkezdeni egy fogyókúrát nem szabad. Egy egészséges fogyáshoz nem a kevesebb mennyiségű étel vezet, hanem az egészséges minőségű étel megfelelő mennyiségben. 

2, Igyál óránként 1 pohár vizet

Fontos, hogy hidratáljunk, elegendő mennyiségű folyadékot igyunk. Sokszor a kevés mennyiségű folyadék miatt érezzük azt, hogy éhesek vagyunk. Ilyenkor felesleges étkezéssel  csökkentjük az érzetet.  Legyen elengedhetetlen tartozéka a táskánknak egy kulacs víz és igyunk meg naponta minimum 2 liter folyadékot. 

hirdetes

3, 70% – 30%  táplálkozás –  mozgás aránya százalékokban

Bármelyik egészséggel foglalkozó szakembert kérdezel meg, hogy milyen arányban van a táplálkozás és mozgás elosztása ezt fogod hallani. De az sem kizárt, hogy 80%-20% lesz a válasz, ami még nehezebb! Minimum 70 százalékban kell a táplálkozásra ügyelni és maradék 30 százalékban a mozgásra. Heti 2-3 alkalommal 1,5 óra edzés nagyon gyorsan hoz nagyon látványos változást. 

4, Néha szabad csalni

Nem kell teljesen lemondani semmiről sem! De el kell határoznod azt, hogy nem este bontod ki a csokit, hanem ha barátokkal beültök valahova akkor eszel egy desszertet. Mindenki ismeri a mondást, hogy sok kicsi sokra megy. Ezt lehet a kilókra is érteni. Sok kevés édesség, sok kilót képes eredményezni. Érdemes hetente kiválasztani 1 napot, amikor megengeded magadnak az édes élvezetet, de ügyelj arra, hogy ez nem egész napos nassolást jelent. 

hirdetes

5, Ne legyél drasztikus

Lépésről lépésre cserélj a táplálkozási szokásaidon. Például cseréld ki főzelék sűrítéséhez a fehér lisztet sárgaborsó lisztre. Csökkentsd a cukor mennyiséget az ételben, használj mézet, agave szirupot vagy egyéb más természetes édesítőt. 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Lakberendezési szakszótár

Utazás

Bár az utazás fogalma mai értelemben alapvetően egy vagy több személy... Tovább

Tűzrakóhely

A kertben lévő és oda tervezett, tűz gyújtására, majd étel készítésére alkalmas hely,... Tovább

Tovább a lexikonra