notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért.További részletek itt!

Azt gondolnád manapság nem kell a marketing az építőiparban, hiszen mindent el lehet adni. De az sem mindegy, mennyiért! Mutatjuk, hogy lágy sikeres!

hirdetes

5 építőipari marketing trend 2017-ben

Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Azt gondolnád manapság nem kell a marketing az építőiparban, hiszen mindent el lehet adni. De az sem mindegy, mennyiért! Mutatjuk, hogy lágy sikeres! 

Azt gondolnád manapság nem kell a marketing az építőiparban, hiszen mindent el lehet adni. De az sem mindegy, mennyiért! Mutatjuk, hogy lágy sikeres!

Az építőipari marketing egy olyan innováció, ami szinte teljesen átvette az irányítást az iparág felett – ez annak köszönhető, hogy a cégek szeretnének kitűnni valamivel a versenytársak közül. Az építőipari marketing sikerének egyik kulcsa a legújabb trendekre való felkészülés. Az online környezet folyamatos fejlődésen megy keresztül, és ezzel az építőipart folyamatosan húzza magával. Az építészeti marketing nem csupán céged szolgáltatásainak megosztására kiváló megoldás, hanem branded kiépítését is lehetővé teszi, amelyet az ügyfelek szívesebben választanak a versenytársak helyett.

2017-ben az alábbi építőipari marketing trendekre érdemes odafigyelni. Az Építőipari Marketing Egyesület (Construction Marketing Association) a következő kérdéseket tette fel különböző építőipari szakértőknek:

1. 2017-ben növelnéd vagy inkább csökkentenéd a marketingtevékenységeket illetve az arra fordított költségvetést?
Összesen 96,4% állította, hogy több figyelmet fordítana a marketingre 2017-ben – ez a tavalyi évhez képest 12%-os növekedést jelent.

Ha céged 2017-ben többet foglalkozik a marketinggel, mint korábban, akkor nem vagy egyedül. Az építőipar többi része is rákapott a marketingre és az üzleti fejlesztésekre, mint stratégiákra, éppen ezért sosem volt még ilyen fontos az előrehaladás és a pontos marketing taktikák körvonalazása, amelyek céged számára a legmegfelelőbbek lehetnek.

2. Mely hagyományos marketing taktikákra fordítasz többet vagy kevesebbet 2017-ben?

Az építőipari szakértők a PR-ba, mint tradicionális marketing taktikába terveznek a legtöbbet befektetni. Az email marketing és a branding még mindig fontosnak számítanak. A közvetlen levelezés népszerűsége azonban egyre csökken a szakértők között.

hirdetes

A PR az egyik legköltséghatékonyabb marketing taktika. Közvetlen kapcsolatfelvétel helyett a benyomásra összpontosít, amely egy igazán olcsó, mégis jó eredményeket biztosító megoldás. Az email marketing és a branding azonban kéz a kézben járnak. Egy email bázis kialakítása és az ügyfelek tudatába való beépülés kulcsfontosságúak egy-egy projekt esetén. Nem meglepő tehát, hogy a hagyományos marketing eszközök hanyatlóban vannak. Ez a legköltséghatékonyabb és legkevésbé célzott kommunikációs forma a márka és a fogyasztó között.

3. Mely internet marketing taktikákra fordítasz majd többet vagy kevesebbet 2017-ben?

A weboldalak fontosak. A szakemberek 92,9%-a tervez többet fektetni weboldala fejlesztésébe és senki sem nyilatkozta, hogy csökkentené a költségvetés ezen részét. A közösségi médiára fordított összegekkel ugyan ez a helyzet.  Kevesebben terveznek befektetni a mobilokra való fejlesztésbe (46,2% fektetne be többet) illetve a pay-per-click (PPC) kampányokba (csupán 30,8% növelné a ráfordított összegeket).

A mobileszközök feltörekvőben vannak, ez pedig senkit nem lep meg igazán. Az eredményeket elnézve a célzott digitális módszerek teljesen megváltoztatják majd az építőipari cégek fogyasztók irányába történő marketingjét. Mivel egyre többen „élnek” mobiltelefonjaikon, a közösségi média céged személyiségének tükörképévé válik majd, a PPC hirdetések pedig lehetővé teszik majd a célzott eredményeket.

hirdetes

4. Mely potenciális ügyfeleket bevonzó taktikákra fordítasz majd többet vagy kevesebbet 2017-ben?

A Google snack pack frissítése óta a helyi SEO (keresőoptimalizálás) jelentősége megnőtt, az építőipari cégek pedig kezdik felismerni ezt a jelenséget. 0% tervezi csökkenteni a helyi SEO-ra fordított költségvetést, és 73,1% jelentette, hogy még nagyobb összeget fordítana erre. Az online értékelések szintén nagyon fontosak. A telemarketing az a terület, amelyet a legkevesebben terveznek növelni és a legtöbben csökkenteni.

A SEO viszi a pálmát a piacon, ugyanis mind az ügyfelek bevonzása mind a márkamarketing tevékenységek a Google találati listáján való láthatóságtól függnek. Ez az a terület, amelyre szinte bármelyik cég számára érdemes többet fordítani a garantált eredmények érdekében.

5. Mely építőipari marketing trend lesz a legjelentősebb hatással cégedre 2017-ben?

Állami és helyi előírások, minősített munkaerő, gazdaság, az adatközpontok növekedése és a politikai helyzet illetve változások.

Ezek a szempontok mind kihatnak az építőipari cégekre. Előnyös lehet tehát az ipar számára, hogy figyelembe vegye ezeket a trendeket, és előre, önállóan készüljön fel és tervezzen a sikerre.

Ha te is úgy gondolod, most kell megerősíteni cégedet, fordulj te is marketing tanácsadóhoz, ide kattintva! 
 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában

Lakberendezési szakszótár

Lakástakarítás Budapest

A lakástakarítás folyamatos feladat, minden helyiséget naponta érdemes takarítani. Ha viszont... Tovább

Rendezvényhelyszín vidéken

Egy rendezvényhelyszín vidéken lehetővé teszi, hogy az esemény résztvevői egy nyugodt,... Tovább

Tovább a lexikonra
Audreys Bútorok Dekoráció DIY Előszoba Építészet Épületek Feng Shui Festés Fürdőszoba Garzonlakás Gyerekszoba Hálószoba Háziállatok Háztartás Kert Kiegészítők Kis lakás Konyha Lakásbemutatók Lakásfelújítás Lakberendezési ötletek Lakberendezési trendek Nappali Növények Nyaralás, hotelek Stílusok Színes ötletek Tájak Terasz Természet Textilek Újrahasznosítás Utazás Videók