notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért.További részletek itt!

Kirándulóhelyek tavasszal

hirdetes

5 mesés kirándulóhely hazánkban, amit tavasszal látogass meg!

fö,GE.

Ha szeretnél elmenni családdal ebben a jó időben kirándulni, akkor ez az 5 meseszép kirándulóhely közül válassz! Ezek a legszebbek hazánkban így tavasszal!

Kirándulóhelyek tavasszal

Kisebb-nagyobb döccenők után végre megérkezett a várva várt tavasz. A nappalok egyre hosszabbak, az idő egyre melegebb és a Nap is bátrabban szórja ránk sugarait. Nem is tudnánk visszafogni magunkat, hogy kiszabaduljunk a természetbe, amilyen gyakran csak lehetőségünk nyílik rá. Ennél alkalmasabb időszak nem is lehetne a kellemes hétvégi kirándulásokra. Ideje nyakunkba kapnunk a lábunkat és felkeresni hazánk méltán híres kirándulóhelyeit. Akár szépen sorban mindet. Ezek azok a helyek, amelyeket legalább egyszer az életben minden magyar embernek látnia kell.

Szentendre

Budapesttől szinte egy köpésre található város. Több legyet üthetünk egy csapásra, hiszen nem csak a csodás Duna-parton lesz lehetőségünk andalogni, hanem a város közepében lévő kis utcákban is, ahol úgy érezhetjük, mintha egy mediterrán városkába csöppentünk volna. Rengeteg árus kínálja portékáját, szabadtéri sütögetéssel is találkozhatunk és hívogatóbbnál hívogatóbb helyekre térhetünk be megpihenni.

János-hegy

Budapesten is találunk ám szép számmal látnivalókat. Ide tartozik a népszerű János-hegy is. Ha valaki szeretne kicsit elvonulni a város forgatagából, de mégsem akar nagyon messzire utazni, akkor ez egy kiváló úti cél. Gyalog és libegővel is fel lehet jutni, ahol pedig vár minket az Erzsébet-kilátó, hogy még extrában néhány lépcsőfokot megtéve ez egész városra rálátást kaphassunk. Tiszta időben a legjobb választás és biztosak lehetünk benne, hogy a fáradságért cserébe csodás látványban lesz részünk.

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában

Lakberendezési szakszótár

Falfesték

A falfesték falak dekorációs bevonatára szolgáló anyag. Megkülönböztetünk... Tovább

Hiperrealizmus

A hiperrealizmus a valóság apró részleteit is hűen vagy akár felnagyítva ábrázoló... Tovább