notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért.További részletek itt!

A Balaton gyöngyszeme – Alsóörs

Álmaim Otthona

Nemrég a Balaton mellé sodort az élet, és a déli oldal helyett az északi partszakaszra vitt az irány, amit egyáltalán nem bántam meg. Nem kell a tengerpartig elmennünk, mégis olyan élményekben lehet részünk, mintha a tengerpart mellett lennénk. Ez a mi Balatonunk!

A Balaton gyöngyszeme – Alsóörs

Nemrég a Balaton mellé sodort az élet, bár most kicsit eltértem a megszokottól, és a déli oldal helyett az északi partszakasz felé vettem az irányt, amit egyáltalán nem bántam meg. Kezdem érteni, miért használjuk mi magyarok a „Riviéra” kifejezést a Balatonra. Egyszerűen mesébe illő a látvány! Nem kell a tengerpartokig elmennünk, mégis olyan élményekben lehet részünk, mintha a tengerpart mellett lennénk. Ez a mi Balatonunk :)

Szóval a Balaton felé vitt utam, ami röpke 1 órába telt a fővárostól, így megérkeztem Alsóörsre. Ez a Somlyó-hegy oldalába épült ősi település rengeteg vendégváró üdülőhellyel, szórakozási lehetőséggel és a Balaton legszebb strandjával vár minket.

hirdetes

Ha szórakozni szeretnénk, nyáron Alsóörs lehet erre a legalkalmasabb hely, hisz rengeteg a program, ilyenek például a zenei események, képzőművészeti kiállítások, Balaton átevezés, táncház és az egyéb szórakozóhelyek, diszkók. Emellett a sportolni vágyók is találnak elfoglaltságot a nyáron, ugyanis a sportcsarnokban és szabad téren is rendeznek különféle sporteseményeket. A szezon végén pedig szezonzáró nyárbúcsúztatóval zárják a nyarat.

A vendégek elszállásolásáról és kényelméről pedig a kempingek, hotelek, panziók, magánszálláshelyek és vendéglátó üzletek gondoskodnak.

Nappal persze nyakunkba vettük a várost, és ellátogattunk Alsóörs látványosságaihoz. Természetesen a mindennapi program a Balatonban való fürdőzés volt, ez sosem maradt ki. De a héten ellátogattunk a Török-házhoz, ettünk fagyit, lángosoztunk, este volt, hogy éttermet látogattunk, a legtöbb estén grilleztünk és szalonnát sütöttünk, pingpongoztunk, élőcsocsóztunk és el is telt az idő..

Egy nagyon szép hetet zártunk, pihentünk, szórakoztunk, nevettünk. A nyár így lesz tele élményekkel, emlékekkel, és nagyon örülök, hogy az idei nyarat egy hétig csupán, de Alsóörsön tölthettem. Jövőre is biztosan ellátogatunk ide, ugyanis már most szívünkhöz nőtt ez a gyönyörű balatoni város!

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában

Lakberendezési szakszótár

Mészkő

A mészkő színe   A mészkő színe anyagi összetételétől függően nagyon... Tovább

Esküvőszervezési tippek

Hogy a Nagy Nap tökéletes legyen… A helyszín, a dekoráció, az ételek, a ruha, a... Tovább